środa, 2 grudnia 2015

Listy do M. po raz drugi!



Kocham chodzić do kina. W czasie trwania filmu odpływam dosłownie na inną planetę i zapominam o wszystkich troskach dnia codziennego. Liczy się tylko perspektywa wpatrywania się w ciemności w ogromny, biały ekran i historia na nim wyświetlana.
Dziś byłam na drugiej części polskiej wersji „Love Actually” czyli „Listach do M. 2” Macieja Dejczera. 

http://lok.art.pl/wp-content/uploads/2015/11/listy-do-M-204x300.jpg

Reżyser na nowo podejmuje przerwane 4 lata temu wątki tych samych, ale także wprowadza zupełnie nowych bohaterów. Przez film przewija się cały kwiat polskiego aktorstwa od Maćka Stuhra <3 aż po początkujących adeptów tego zawodu, czyli na przykład Jakuba Jankiewicza. (Tak to ten przeuroczy chłopiec z „M jak miłość” i katolickiego programu dla dzieci „Ziarno”.)

http://lok.art.pl/wp-content/uploads/2015/10/listy-do-M2_1.jpg
źródło  

Oczywiście tuż po wyjściu z kina byłam totalnie zachwycona i oczarowana produkcją. Poza tym, chyba po raz pierwszy spotkałam się z tym, że cała sala była wypełniona do ostatniego miejsca i w dodatku niemal płakała ze śmiechu w kluczowych momentach. I nawet w ogóle nie przeszkadzało mi to, że siedziałam w IV rzędzie od dołu, bo… Tanie Środy. ;)
Uwielbiam wigilijne opowieści (jak zresztą wszystko co wiąże się ze Świętami). Zawsze w okolicach grudnia karmię się nimi do przesytu i to w najróżniejszych postaciach. Dla jednych to ckliwość i kicz, zaś dla mnie mnóstwo ciepła i wzruszeń. Jeszcze teraz te wzruszenia mam w opuszkach palców, gdy stukam w klawiaturę pisząc ten tekst. 
Odniosłam wrażenie, że bardzo się postarano podczas kompletowania soundtracku (o których zresztą chciałabym napisać kiedyś notkę). Uważam go za bardzo adekwatny i udany. Cudowne uczucie wiedzieć, że nie zmarnowało się pieniędzy wydanych na bilet.




Jeśli jeszcze nie byliście na najnowszych „Listach do M.” to koniecznie to nadróbcie! Nawet jeśli nie wyjdziecie z kina równie urzeczeni jak ja, to przynajmniej na pewno się uśmiejecie. Bo duża dawka humoru jest w tym filmie gwarantowana.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz